Bila aku boleh memilih lagi. Aku pasti akan memilihmu kembali ~Feb2016~

Sunday, February 28, 2016

Biar aku sendiri tanpa dirimu

Tiada Lagi (Amy Search)
Sia-sia sudah kita jalin cinta bila hati s'lalu berbedaSampai kapan lagi 'ku harus menahan rasa kecewa di dalam dadaSeandainya kita masih bersatu, tak mungkin 'kan menyatuWalau masih ada sisa cinta, biarkan saja berakhir sampai di sini
Tiada lagi yang kuharapkan, tiada lagi yang kuimpikanBiar aku sendiri tanpa dirimuTiada lagi kata cintaku, tak 'kan lagi 'ku bersamamuBiar kusimpan semua kenanganku bersamamu
Sampai kapan lagi 'ku harus menahan rasa kecewa di dalam dadaSeandainya kita masih bersatu, tak mungkin 'kan menyatuWalau masih ada sisa cinta, biarkan saja berakhir sampai di sini
Tiada lagi yang kuharapkan, tiada lagi yang kuimpikanBiar aku sendiri tanpa dirimuTiada lagi kata cintaku, tak 'kan lagi 'ku bersamamuBiar kusimpan semua kenanganku bersamamu

PS: Pengorbanan yg aku lakukan hanyalah sia-sia, kerana akhirnya
aku jua yang dikecewakan. 

No comments:

Post a Comment